На усі товари реалізуються в нашому магазині, надається гарантія від 6 до 60 місяців в залежності від сервісної політики виробника.

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки. Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. При цьому повинна бути збережена упаковка з усіма компонентами. У вас повинен бути чек або інший документ, що підтверджує оплату.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Обмін або повернення здійснюється тільки в нашому офісі за адресою: м Київ, пров. Красноармійський 14, з понеділка по п'ятницю. При бажанні ви можете скористатися нашою службою доставки (в даному випадку її послуги будуть платними).

Для здійснення повернення покупцям з регіонів важливо знати наступну інформацію: оплата пені, пересилання товару і грошей лягає на Ваші плечі! Прохання також завчасно сповіщати нашу компанію в разі, якщо товар Вам не підійшов! У разі повернення покупець також змушений буде покрити суму доставки товару в регіон, яку спочатку наш магазин надає безкоштовно.

Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.

Згідно із законом гарантія втрачає силу в наступних випадках:

  • пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і ін;
  • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні;
  • вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
  • пошкодження викликане або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
  • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.);
  • обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв;
  • наднормативний знос деталей і вузлів

 

Відправлення (доставка) обладнання в разі гарантованого ремонту здійснюється силами і за рахунок покупця.